Često postavljana pitanja

Pročitajte naša”često postavljena pitanja” prije nego što nam pošaljete poruku.

Koliko se čeka isporuka?

DOSTAVU VRŠI DPD HRVATSKA.

ROK ISPORUKE 2-5 RADNIH DANA ZA ARTIKLE KOJE IMAMO NA SKLADIŠTU.

ARTIKLE KOJE NEMAMO NA SKLADIŠTU ROK ISPORUKE JE 7 – 14 RADNIH DANA.

Narudžbe je moguće izvršiti internetom u bilo koje doba dana ili noći, dakle svakoga dana od 0 do 24 sata.

Proizvodi kojih više nema na zalihi: Ispričavamo se zbog neugodnosti koju vam ova činjenica može prouzročiti. Ako vaš proizvod nemamo na zalihi, kontaktirati ćemo vas i dogovoriti želite li otkazati narudžbu, djelomično otkazati ili pričekati da proizvod dođe na zalihu, no trudimo se maksimalno ažurirati web stranicu kako biste odmah znali koji proizvod je odmah dostupan, a za koji je potrebno čekati do najviše 2 tjedna od narudžbe, o čemu ćemo Vas pravovremeno obavijestiti.

Koji su načini plaćanja prihvaćeni u online trgovini?

Trenutni mogući oblici plaćanja su:

  1. Direktnom bankovnom transakcijom

  2. Općom uplatnicom ili mobilnim bankarstvom (virmanski)

  3. Prilikom preuzimanja

Za izdavanje R1 računa potrebna je napomena kod same narudžbe.

Koliko je sigurno kupovanje u online trgovini? Jesu li moji podaci zaštićeni?

* * Plaćanje kreditnim karticama obavlja se preko Corvus Payments i ZaBa sustava naplate zaštićenog Secure Socket Layer (SSL) protokolom. Prije nego što kupac izvrši uplatu bilo kojim načinom plaćanja, mora se registrirati i popuniti online formular za narudžbu.
* * Nakon ispravno popunjene narudžbenice trgovac kupcu dostavlja potvrdu narudžbe na e-mail adresu koju je kupac definirao prilikom registracije.
* * U slučaju preuzimanja robe na prodajnom mjestu, naručene proizvode nije moguće podići odmah po uplati, već za njih vrijede uobičajeni rokovi isporuke. Kupac prima dodatnu obavijest e-mailom da je njegova roba spremna za preuzimanje.
* * U slučaju da kupac robu namjerava platiti e-bankingom/virmanom, rok za uplatu je 24 sata. Nakon tog roka trgovac ne može garantirati stanje skladišta i dobavljivost naručenih artikala. Obrada narudžbe počinje teći od trenutka vidljivosti uplate na našem računu. Ako je uplata uslijedila nakon roka, a roba je raspoloživa, pokreće se postupak dostave. Ako roba nije raspoloživa, pristupa se povratu preplaćenih sredstava (uvećanih za zakonske kamate po kamatnoj stopi poslovne banke kod koje vodi transakcijski račun) u roku od najviše 30 dana od dana uplate.

Sigurnost plaćanja
Tajnost Vaših podataka zaštićena je i osigurana uporabom SSL enkripcije. Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128/256-bitnom enkripcijom podataka. SSL enkripcija je postupak šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihovog prijenosa. Time je omogućen siguran prijenos informacija te onemogućen nedozvoljen pristup podacima prilikom komunikacije između korisnikovog računala i Corvus Payments servisa, te obratno.

Što se točno događa nakon narudžbe?

Nakon narudžne na Vašu e-mail adresu ( koju ste upisali tijekom narudžbe) doći će e-mail sa potvrdom naručivanja što je ujedno i račun ( fizički račun dobiti ćete sa naručenom robom u paketu)

Primam li fakturu za svoju narudžbu?

Da na e-mail adresu te fizički sa paketom.

Izdajete li R1 račune?

Izdajemo R1 račune.

Za izdavanje istih potrebno je kod narudžbe u napomenu staviti:

  1. Naziv tvrtke
  2. Adresu tvrtke (ulica, kućni broj, poštanski broj i grad)
  3. OIB tvrtke

Ukoliko narudžbu želite platiti prilikom preuzimanja, R1 račun će Vam biti dostavljen uz pošiljku.

A ako želite platiti virmanski, R1 će Vam biti poslan putem e-pošte prije slanja Vaše narudžbe.

Zašto čekam dulje od ostalih?

Trudimo se svim kupcima pružiti istu uslugu. Nažalost, na neke stvari ne možemo utjecati. Pa tako ako Vašu naručenu robu u tom trenutku nemamo, nećemo biti u mogućnosti odmah ju spakirati i poslati. Ali bit ćete kontaktirani i objasnit ćemo Vam situaciju.

Što ako trebam zamjeniti kupljenu robu?

Omogućujemo zamjenu kupljene robe u zakonskom roku od 14 dana.
Za dodatne informacije pogledajte: POVRAT

Poštaljite nam upit

 E-mail: info@majcinaljubav.hr

Telefon: 01/551-3335

Pozivi, WhatsApp, Viber i SMS poruke(8-18):

091/938-0971